La Colau y su meteórica carrera desde las pancartas propiciada por los tontos que la votan: “el vivo del bobo vive” y “si los tontos supieran volar no se vería la luz del sol”

…”ametralladora parlante”, de lenguaje nervioso y repetitivo… dedíquese a lo suyo: las pancartas y las manifestaciones. Y deje el Ayuntamiento “para los que sepan de letra”.

(La tonta del bote, los más tontos aún que la votaron y la monja pícara)

Cuando alguien le hace una pregunta observen cómo responde la Colau: en vez de contestar con una afirmación tajante, que le traería la simpatía de los que comparten tal idea pero la oposición de los que no están de acuierdo; ella responde siempre con “un sí pero no o no pero sí” ; con una enorme cantidad de palabras con ideas contradictorias. ¿Somos los hombres inteligentes y aprobamos el examen para el carnet de conducir la primera vez que nos examinamos o necesitamos acudir a examen cuatro o cinco veces? ¿Es cierto aquello de que “si los hombres suipieran volar no se vería la luz del sol” o ” el vivo del bobo vive”?

Voten, voten, voten mucho, pero voten a la Colau; para que ya no necesite ampararse tras una pancarta y protestar contra los desahucios – a los propietarios que los den por el culo – ; hay quien dice que esta señora será la proxima Presidenta de la Generalitat de Catalunya, hostia. Voten, voten, voten para quedar ustedes contentos… y para que la Colau quede también contenta.

https://www.mensa.es/test/test.html

Para ingresar en Mensa se requiere apobar su examen donde se acredite que , como mínimo, tienes un Ci147, la inteligencia atribuida a Einstein. Pero en Mensa es posible encontrar personas con un Ci180:;yo mismo, inmeditamente después de presentarme a este examen, en el camino desde la calle Mallorca hasta la calle Pau Claris,  tuve la compañia de tres personas con este Ci: un inglés que en  ningún momento se apeó de su wasp – white, arial, saxon, person – , una chica qiue no salió de distanciamiento sexual pero también un muy amable sudamericano. O también Jaume, la única persona a la que yo he aceptado como amigo … aunque ignoro si él me concedía a mí tal consideración: despés de tantos años,le recuerdo perfectamente frente a una pizarra donde demostraba la relación entre las más diversas fórmulas matemáticas … de las más diversas y dispares especialidades; la matemátrica era una sola.

¿Todos somos iguales? ” No me haga usted reír que tengo el corazón “partío”: en castiza expresión malagueña de mi primer profesor de matemáticas en el primer curso del bachillerato del Instituto de Girona.

Las palabras que siguen a continuación las escribí hace ya mucho tiempo, pero las sigo suscribiendo todavía. Por cierto, ¿qué habrá sido de la “monja pícara”?

“Madre mía, qué barbaridad, ¿vieron ustedes alguna vez algo parecido?. Anonadados, cariacontecidos, asombrados, supongo que quedaron los pobres intelocutores que ayer le preguntaron en el programa de Cuní: no sólo no soy capaz de recordar nada de nada de lo que dijo – ¿acaso dijo algo? – ante el enorme alud de palabras utilizadas para decirlo; no solo no recuerdo lo que dijo – en el supuesto de que dijera algo –  sino que ni siquiera recuerdo lo que coño le habían preguntado sus interlocutores.

“Ta, ta, ta, ta, ta ta…” : para describir lo que vi – mejor, dicho : oí- a mí sólo se me ocurre una ametralladora.

“No, no crean que exagero: una imagen vale por mil palabras. Les invito a escuchar el video de su intervención y les desafío a averiguar qué coño dice en medio de tanta palabrería. Sólo una cosa recuerdo: que ella es la biblia en verso. Si creen que exagero les invito a contemplar- pero sobre todo escuchar –  el video. Sinceramente, para describir lo que verán, ¿se les ocurre otra cosa con qué compararla que no sea una ametralladora?

“Ada Colau: “És una evidència que em porto més bé amb Puigdemont que amb Mas”.

L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha dit que “és una evidència” que es porta millor amb Puigdemont que amb Mas per una qüestió de caràcter, de relació i perquè “també ha estat alcalde”. Ara bé, ha afegit: “Jo, amb Convergència i Unió segueixo mantenint diferències”
“Una ciutadania de qualitat és una exigència democràtica.” por Pilar Rahola

http://www.8tv.cat/8aldia/videos/

Pilar Rahola: “No tinc la impressió que estiguem davant una alcaldia d’èxit a Barcelona.”

Pilar Rahola ha comentat la intervenció de Jaume Collboni, segon tinent d’alcalde i responsable d’Empresa, Cultura i Innovació: “No acabo de veure que hi hagi un projecte de ciutat.” Rahola ha valorat la tasca de l’Ajuntament de Barcelona, sobretot en matèria d’activitats culturals.

Pilar Rahola: “No tinc la impressió que s’estigui suspenent el Govern”

Pilar Rahola: “No tinc la impressió que estiguem davant una alcaldia d’èxit a Barcelona.”

Pilar Rahola: “Esquerra no pot plantejar com a objecte d’acord de govern a Barcelona la independència”

Pilar Rahola: “No tinc la impressió que estiguem davant una alcaldia d’èxit a Barcelona.”

Pilar Rahola: “Si la Generalitat ha de pagar tot el que deu a Barcelona se’n ressentirà tothom, fins i tot Amposta”

Pilar Rahola: “No tinc la impressió que estiguem davant una alcaldia d’èxit a Barcelona.”

Pilar Rahola: “Estic trista i no tinc respostes”

Pilar Rahola: “No tinc la impressió que estiguem davant una alcaldia d’èxit a Barcelona.”

 

vaga

vaga2Basta ya de abrirnos de piernas, para que nos den por el culo: no todos somos maricones o “buenistas”.

Pilar Rahola

Ventanas rotas, de Pilar Rahola 

Aunque el estudio sobre el fenómeno de las ventanas rotas salió de Stanford en los sesenta, quien lo convirtió en teorema político fue el alcalde Giuliani, que lo aplicó en los noventa en Nueva York con notable éxito. La teoría se centra en la tolerancia cero con el pequeño delito, base para evitar el delito mayor. Es el famoso experimento de dejar un coche abandonado en un barrio. Si el coche está entero, perdura en el tiempo, pero si tiene una luna rota, el proceso de degradación se dispara y al poco está completamente desvalijado. El estudio lo explica así: una ventana rota en un auto abandonado transmite la idea de ausencia de ley y ello deriva en una ruptura de los códigos de convivencia. Cada nuevo deterioro del coche ratifica dicho proceso, hasta la destrucción final. Es decir, si la administración tolera los pequeños delitos, estos llevan inexorablemente a una situación de delito mayor, que acaba siendo incontrolable.

http://www.lavanguardia.com/opinion/20160705/402970375538/ventanas-rotas.html

Leído por ahí, en Cartas de los lectores

El sueldo del huelguista: ¿ cuánto ganan estos adalides del proletariado?

Ante la enésima repetición de la huelga del metro, me permito
sugerir a los responsables de la empresa que, puesto que han demostrado su incompetencia para resolver este problema, que se ha convertido en una de las tradiciones costumbristas de la vida
barcelonesa, como mínimo se sirvan informar a la ciudadanía de
cuál es la cuantía salarial de deducción que se aplica a los huelguistas. Es decir, cuánto repercute en los bolsillos de estos adalides (?) del sindicalismo y la lucha obrera( ?)  que tanta solidaridad (?) demuestran hacia el colectivo de trabajadores.
De esta forma, por lo menos, los sufridos usuarios podrían tener
un mínimo de consuelo cada vez que padecen esperas inadmisibles
para poder viajar como borregos. Aunque mucho me temo, a la vista de la reiteración y facilidad con que se recurre a esta medida, teóricamente extrema, que conocer estas cifras, que deben
de resultar muy baratas a sus practicantes, sólo aumentaría la
indignación de los ciudadanos.Al menos, a los que no están en plantilla  en TMB.

Vaga de metro.- “Todos somos iguales pero unos somos más iguales que otros” : ¿alguno de vosotros ha trabajado alguna vez en su puta vida?

Amics(?) treballadors de TMB, dilluns al vespre una néta meva
va quedar tancada a dins del metro, pressionada per la multitud
ansiosa per entrar al vagó per tornar a casa després d’esperar molta
estona. El comboi va arrencar i els pares i el germà van quedar a
l’andana. Els plors de la nena i els crits de la gent van fer que algú
estirés la palanca de frenada, però no es van poder obrir les portes,
el metro ja era dins del túnel. El conductor, molt enfadat perquè
es va prémer l’alarma, va tornar a arrencar i va seguir la seva
marxa.El pare de la nena, corrent  pel carrer, la va anar a buscar a
l’estació següent. La va trobar feta una mar de llàgrimes amb una
ptodos somos iguales, pero unos somos más iguales que otrosassatgera que la custodiava i un empleat que va venir després,
2avisat segurament per telèfon. Després de sofrir les diverses
vagues convocades d’autobusos i metro, no ens podem sentir solidaris amb les vostres reivindicacions.mEstan afectant milers de
treballadors que volen mantenir el seu lloc de treball i estan en pitjors
condicions laborals que vosaltres, però no treballen en un lloc tan estratègic i una vaga no tindria cap ressò. Nosaltres us preguntem: no tindríeu altres formes de pressió per negociar els vostres drets que no afectin tant directament els vostres iguals?

okupas
POR FAVOR: ¿alguien puede decirme a dónde coño he de enviar la instancia para hacerme okupa?. Lo digo porque desearía casarme y ante la necesidad de alquilar una vivienda o comprarme una, con la correspondiente hipoteca, vistos los precios a lo que están los alquileress o la compra de pisos, he pensado que puede ser una buena idea HACERME OKUPÀ:  no sé si la Sra. Colau me pagará alguna subvención, pero aunque así lo fuera ,YO QUIERO APORVECHAR LA BIKOCA Y HACERME OKUPA. ¿USTEDES NO?

Leído por ahí,  en “Cartas de los lectores”

L’Ajuntament de Barcelona va pagar l’any passat a uns okupes
10.500 euros de la factura de la llum per les festes alternatives
del barri de Gràcia, segons de nuncia el president del grup popular
municipal. Si això és veritat, junt amb el confirmat pagament
del lloguer de l’anterior alcalde també a uns antisistema, hem de creure que els diners pú­ blics es fan servir potser massa
alegrement i que ja seria hora de posar­hi més seny, en el destí final
d’aquests diners. Pagar el lloguer o pagar la festa, en definitiva,
donar recursos públics a uns joves que no tenen gaire interès a
treballar, i que no tenen cap ganes de buscar feina com fa la majoria
de persones de la seva edat, personalment ho trobo molt poc
ètic. Tota aquesta disbauxa monetària contrasta amb les necessitats
de moltes persones, sobretot grans, soles i desemparades que
viuen en una situació realment precària. Però aquesta gent que
no fa fressa, que no molesta ningú, és com invisible. I per aquesta
gent no hi ha diners. I aquesta manera d’actuar de les autoritats
municipals és molt trista, molt decebedora i sobretot molt injusta.Les
ajudes socials crec que han de ser per als qui les necessiten.

Comerciants del passeig de Gràcia indignats pels actes vandàlics dels okupes d’ahir
Marta Casagolda, en directe des del lloc dels fets.

escrache

Els okupes del Banc Expropiat busquen el seu propietari

Un intent d’’escrache’ sense incidents du la protesta dels últims dies al passeig de Gràcia

Ahir els del Banc Expropiat no van trobar el responsable de la seva sortida del local, tot i que van arribar a l’edifici on hi ha l’oficina d’Antartic Vintage, l’empresa que va comprar el local del Banc Expropiat a l’antiga Caixa Tarragona.

http://www.ara.cat/societat/intent-escrache-propietari-banc-expropiat_0_1588041349.html

Rahola: “Qui són aquests quatre arreplegats per fer una cacera a la persona? Això és feixisme, d’esquerres”
Pilar Rahola s’ha referit a l’escrache que han fet al propietari del Banc Expropiat: “Són ideològicament intolerants. Creuen que poden ser inquisidors.”

“Això és una lletra escarlata. És marcar la gent”, ha destacat Rahola. I ha conclòs: “És la dictadura de la minoria.”

“No estic disposada a deixar-me atrapar per la por. No em feu por. No estic disposada que la intolerància venci el debat democràtic”, ha afirmat

joaquim_forn_entrevista

Queda inaugurada una campanya electoral de tres anys, de Sílvia Barroso.

Forn prem l’accelerador per ser alcaldable de CDC fent balanç de l’any de Colau

Si vols guanyar una cursa deu ser important tenir la pole position. Els corredors de F-1 s’hi entesten. I també deu ser important per als polítics. Perquè Joaquim Forn està fent molts esforços per situar-se al capdavant de la graella de sortida per ser l’alcaldable de CDC per a Barcelona el 2019, tot i que haurà de passar per unes primàries.

El fins fa un any tinent d’alcalde i mà dreta indiscutida de Xavier Trias continua com a segon al grup municipal, però ahir l’exalcalde li va cedir tot el protagonisme en un acte que va reunir noms rellevants del seu partit i del Govern, començant per Artur Mas i acabant per Santi Vila, l’únic que sona com a possible rival en la cursa de Forn.

Neus Munté, Josep Rull, Francesc Homs, Germà Gordó i Jordi Vilajoana també hi eren, en el que probablement va ser el primer acte d’una campanya que durarà tres anys. És el que es desprèn de la frase amb què Forn va cloure el seu discurs, davant d’un públic que omplia la sala del centre Francesca Bonnemaison: “Tenim tres anys al davant. […] Us convidem a construir una majoria social per tornar a fer de Barcelona una gran capital”.

El que feia ahir Joaquim Forn, per tant, era prémer l’accelerador. Empès per Xavier Trias, que li va fer de teloner amb un discurs breu que va transmetre cansament personal -“Ha sigut un any dur, no és fàcil passar a l’oposició quan no t’ho esperes”, “Hem hagut de fer un esforç per ressituar-nos”- però que va escenificar clarament el relleu. “Forn va dirigir la campanya en què vam guanyar i l’equip de govern mentre vam ser a l’alcaldia, i amb ell no som només oposició, també som alternativa”, va anunciar.

Tretze vegades Colau

Però tot aquest desplegament es va fer en un acte en què es va parlar bàsicament d’Ada Colau. Fins a tretze vegades va pronunciar el cognom de l’alcaldessa l’home que aspira a substituir-la. Amb el lema “Barcelona perd oportunitats”, CDC va reunir el bo i millor del partit per parlar de l’adversari. Es tractava de denunciar que “en tan sols un any, Barcelona ja comença a presentar símptomes de degradació”. I així va ser com es va repassar tot el que ha fet BComú des que va arribar a l’Ajuntament. Per criticar-los, però se’n va parlar a fons. Seriosament i irònicament, amb el vídeo del run run versionat que ja s’ha vist aquesta setmana i amb una videoinfografia satírica amb jocs de paraules com ara “Barcelona aturADA”.

La falta d’experiència, les “contradiccions” de Colau -entre les quals hi ha el pacte amb el PSC, antiga “màfia” en paraules antigues de la nova alcaldessa-, el “sectarisme” i el “club d’amiguets en què s’ha convertit l’Ajuntament” van ser els principals retrets. Amb acusacions greus sobre “la contractació d’empreses de familiars i amics per desenvolupar tasques que fins fa poc feia el personal municipal”.

Es va criticar la moratòria hotelera, l’aplicació de l’ordenança de terrasses, l’adjudicació del servei d’atenció domiciliària -a una empresa de Florentino Pérez-, el canvi de gestió de les escoles bressol, la decisió d’unir el tramvia per la Diagonal -amb Pere Macias com a espina clavada al cor convergent-. I al final, la crida: “Tornem a canviar Barcelona”.

Josep-Gargante_EDIIMA20160408_0391_21¿La cara es el espejo del alma? Concejal Josep Garganté, de la CUP

“Ganarás tu pan con el sudor de la frente de los demás”, “el vivo del bobo vive” o el arte de hacer comulgar con ruedas de molino.

La fiscalia insisteix a empresonar Josep Garganté

L’endemà que la CUP Barcelona decidís dir “No” al pressupost d’Ada Colau, la fiscalia recorre la decisió del jutge de mantenir només contra el regidor cupaire els càrrecs de coaccions lleus. Vol que siguin greus per assegurar-se una pena de presó.

Un vídeo i l’Ajuntament, contra el regidor de la CUP

Josep Garganté ho té magre en el judici per coaccions si el jutge admet el vídeo dels fets. Se l’hi veu dient-li al metge que hauria de canviar l’informe sobre l’origen de les lesions. Fortuïtes o fruit d’una agressió policial? El responsable de seguretat de Colau nega fins i tot que l’agent estigués a la sala de cures.

La fiscalia demanarà presó per a un regidor de la CUP a Barcelona

La fiscalia demanarà presó per a un regidor de la CUP a Barcelona

Un jutge dirà si Josep Garganté és culpable de coaccionar un metge per inculpar la Guàrdia Urbana en les lesions d’un manter. La fiscalia vol afegir-hi delictes de falsa denúncia i de falsedat documental per tal que el cupaire, que té antecedents penals, entri a la presó.

La CUP presentará enmienda a la totalidad a la propuesta de presupuestos del Govern
La formación anticapitalista quiere “tener más tiempo para negociar una nueva propuesta más desobediente” con el Estado

http://www.lavanguardia.com/politica/20160528/402106847500/cup-enmienda-totalidad-presupuestos-govern.html?utm_campaign=botones_sociales&utm_source=facebook&utm_medium=social

Nit tranquil·la al barri de Gràcia

Ens ho explica Miquel Sabe

La tertúlia, sobre l’actuació dels Mossos i també els anuncis de baixades d’impostos
Aquesta nit, hem fet tertúlia amb Juan José López Burniol, Montse Nebrera, Cristian Segura, Jaume Alonso-Cuevillas, Boi Ruiz i Mayka Navarro.

Segona part
Aquesta nit, hem fet tertúlia amb Juan José López Burniol, Montse Nebrera, Cristian Segura, Jaume Alonso-Cuevillas, Boi Ruiz i Mayka Navarro.

Pilar Rahola: “Més que els 50 violents, em preocupen la complicitat i el silenci dels qui no ho són”

Pilar Rahola ha afirmat: “M’amoïnen el silenci i la complicitat dels qui no són violents.”

“He vist un president i un vicepresident de la Generalitat que han callat, una alcaldessa que ha estat fent equilibris. Hem vist un cap de l’oposició que ha pagat el paper higiènic dels okupes”, ha carregat.

“Faig una esmena a la totalitat als polítics del nostre país, que són incapaços de mullar-se en un moment com aquest”, ha dit Rahola

Josep Lluís Trapero: “Hi ha 60 professionals de la violència en els aldarulls de Gràcia i els tenim identificats”

Josep Cuní ha entrevistat el cap dels Mossos d’Esquadra, Josep Lluís Trapero, aquest vespre a 8 al dia.

El cap dels Mossos d’Esquadra, Josep Lluís Trapero, ha assegurat que en els aldarulls al barri de Gràcia hi ha seixanta professionals de la violència. Trapero ha explicat que és molt difícil saber qui fa què perquè van amb la cara tapada. També ha defensat el dispositiu desplegat a Gràcia aquests dies, assegurant que sabien que els provocarien per aconseguir despretigiar-los. Trapero ha reconegut que en el cas d’Ester Quintana es van cometre molts errors i que tothom va tenir part de culpa. Sobre la imatge dels mossos entrant al jutjat en el cas Benítez, Trapero ha assegurat que no li agraden i que ja han treballat per evitar-les en un futur.

“¿Mis impuestos para pagar el “delirium tremens” o visionario de estos pobres tarados mentales?”

La tertúlia amb els tres tenors

“Sin llegar al síndrome de Down, pero probablemente necesitarán examinarse cuatro o cinco veces para sacar el carnet de conducir.”

Hem fet tertúlia amb Lluís Foix, Manuel Milián Mestre i Joan Josep Queralt.

Pilar Rahola

Miedo

http://www.lavanguardia.com/opinion/20160527/402071018776/miedo.html

joan-pere-viladecans-biografia
El futuro
http://www.lavanguardia.com/opinion/20160527/402071018342/el-futuro.html

Màrius Carol

Episodios de violencia

https://www.facebook.com/dialog/share?app_id=308114232627941&href=http%3a%2f%2fshr.gs%2fYmdaULF&display=popup&redirect_uri=http://socialize.lavanguardia.com/GS/bookmark.aspx?close=true

Barcelona: violentos y pusilánimes
Hace muchos años ya que el colectivo okupa está poniendo en jaque al Ayuntamiento de Barcelona…
http://www.lavanguardia.com/opinion/20160527/402071007483/barcelona-violentos-y-pusilanimes.html

La tertúlia, amb Xavier Trias

Hem fet tertúlia amb Xavier Trias, Màrius Carol, Gemma Calvet, Manel Cuyàs i Xavier Vidal-Folch.

Pilar Rahola: “Tenen por de l’extrema esquerra, els líders polítics?”
Pilar Rahola ha parlat del lloguer als okupes que va pagar durant un any l’Ajuntament de Barcelona: “Trias s’ha equivocat.”

“Per què cremar un container des de l’extrema esquerra és millor que fer-ho amb el braç aixecat?”, ha plantejat.

Setmana negra per Ada Colau
La festa del primer any d’Ada Colau com a alcaldessa de la ciutat se li està tornant agra. Quarta nit d’aldarulls a Gràcia i amb diversos fronts oberts. Aquesta tarda hem sabut que la fiscalia demana que s’investigui Trias pel pagament del lloguer dels okupes amb diners públics.

Pilar Rahola

¿Quién paga esto?, de Pilar Rahola

Es indecente que la violencia de los iluminados de turno se repita sin remedio, con total impunidad.

http://www.lavanguardia.com/opinion/20160525/402023883270/quien-paga-esto.html?utm_campaign=botones_sociales&utm_source=facebook&utm_medium=social

Lluís Foix

La política no se hace en la calle, de Lluís Foix

Una de las causas de la crisis política recientes es no haberse tomado en serio la función del Parlamento

http://www.lavanguardia.com/opinion/20160525/402023884190/la-politica-no-se-hace-en-la-calle.html?utm_campaign=botones_sociales&utm_source=facebook&utm_medium=social

La tertúlia, sobre la posició de la CUP vers els aldarulls d’ahir a Gràcia

Hem fet tertúlia amb Rafel Nadal, Patrícia Gabancho, Lluís Bassets, Nacho Martín i Dolors García.

“L’Ajuntament de Xavier Trias en pagava el lloguer”

Pilar Rahola: “Estic escandalitzada amb la CUP”

“En quin moment hem arribat al fet que hi ha una minoria que imposa la dictadura de la violència?”, ha començat plantejant Pilar Rahola. I ha preguntat: “La senyora Reguant diu que hi ha una amenaça implícita?”

“M’ha escandalitzat saber que Trias va pagar el lloguer als okupes”, ha afirmat. I ha recriminat a la CUP el següent: “El dia que la Sra. Reguant pateixi un robatori trucarà als Mossos, no als okupes.”

Manifestacions a Sants i a Gràcia contra el desallotjament del Banc Expropiat
Ens ho expliquen Miquel Sabe i Marta Casagolda.

Aldarulls a Gràcia pel desallotjament del Banc Expropiat
Nit moguda. Hi ha aldarulls al barri de Gràcia per la manifestació violenta a causa del desallotjament del Banc Expropiat.

Eulàlia Reguant: “Trias decideix comprar la pau social a Gràcia d’esquena als okupes”

Eulàlia Reguant, diputada de la CUP, considera que hi va haver excessos en l’actuació policial d’ahir a Gràcia. Aquesta tarda els diputats han comparegut al faristol del Parlament com a mostra de solidaritat amb els antisistema.

Els aldarulls de Gràcia evidencien encara més les tensions a l’Ajuntament de Barcelona, especialment entre el Govern d’Ada Colau i la CUP, amb qui l’alcaldessa ha negociat per activa i per passiva els pressupostos i, fins i tot, un govern d’esquerres. També avui, diverses entitats secunden les concentracions en diversos punts de la ciutat, per rebutjar l’acció policial en els aldarulls d’ahir a la nit a Gràcia. Una d’aquestes concentracions és a Sants, on d’aquí dos dies es complirà el segon aniversari del desallotjament de Can Vies. També Gràcia torna a ser focus d’atenció perquè és un dels punts calents de la concentració d’avui. Ens ho expliquen Marta Casagolda, Miquel Sabe i Gisela Rodríguez.

Pressupostos marcats pels aldarulls

Junqueras ha presentat al Parlament la proposta de pressupostos que ha aprovat el Govern, però la polèmica pels aldarulls d’ahir a Gràcia ha marcat la jornada política. La CUP ha justificat l’actitud dels antisistema i no s’ha presentat a la reunió en què Junqueras els havia d’explicar els números

Manifestació dels manters

L’empresonament d’aquest manter ha comportat avui una altra concentració a Barcelona. Els seus companys han sortit a mitja tarda de la Model en manifestació per reclamar la seva excarceració.

Colau i la Guàrdia Urbana, enfrontats

Nova crisi en la ja difícil relació entre Ada Colau i la Guàrdia Urbana. La trucada del regidor Jaume Asens a l’advocada de l’agent ferit per un manter la setmana passada ha afegit més llenya al foc. El cos policial ho veu com una coacció i Colau defensa que va ser un intercanvi d’opinions

Fins demà! Aquí tens l’última hora dels aldarulls a Gràcia. Informa Miquel Sabe

https://www.facebook.com/8aldia/videos/1235510853127556/

¿Condena esta señora TODA violencia?: ¿equipara al violencia de las fuerzas del orden a la violencia de los “okupas?

http://www.lavanguardia.com/local/barcelona/20160524/402008779338/ada-colau-asens-guardia-urbana-mantero.html?utm_campaign=botones_sociales&utm_source=facebook&utm_medium=social

La llamada de Asens a la abogada del agente herido por el mantero es vista como coaccion.

Colau evita reprobar al edil que irritó a la Guardia Urbana.
La alcaldesa no logra aplacar el malestar del cuerpo ante las coacciones del concejal Asens.

http://www.lavanguardia.com/local/barcelona/20160524/402008779338/ada-colau-asens-guardia-urbana-mantero.html?utm_campaign=botones_sociales&utm_source=facebook&utm_medium=social

“¿Vamos a creernos a la “ametralladora parlante” Ada Colau? ¿ Por qué?”

Colau echa un cable al concejal Asens: la alcaldesa no reprocha la coacciones del teniente de alcalde a una abogada de la Guardia Urbana y dice que no se cree la versión que se está dando de los hechos

http://www.lavanguardia.com/local/barcelona/20160523/401989838979/guardia-urbana-crisis-caso-asens-ada-colau-evelio-vazquez.html?utm_campaign=botones_sociales&utm_source=facebook&utm_medium=social

ada-colau (1)

Ada-Colau

monja-Forcades

Cuidado con los sofistas: no se deje usted engañar, basta prestarles atención, analizar sus palabras. Un repaso a las más elementales normas de la Lógica: algunos videos clarificadores.

La tonta del bote, los aún más tontos que la votaron y la monja pícara:

S’investiga un vídeo viral que mostra una parella mantenint relacions sexuals a l’andana del metre de Barcelona, a l’estació de Liceu, un acte que als protagonistes els podria costar fins a 6.000 euros.

Pilar Rahola: “Quin és el projecte de la ciutat de Barcelona?”

Pilar Rahola ha parlat del desacord respecte als pressupostos de Barcelona: “En la CUP no es pot confiar, ara Colau es troba amb l’esca dels mals, abans no deia res.”

Rahola ha criticat: “Colau ha tocat de peus a terra, sense saber quin és el seu programa.”

Colau no troba tots els suports
Ada Colau ha suspès el ple de pressupostos previst per avui perquè no havia aconseguit els suports suficients. Després d’intentar una negociació in extremis amb la CUP i un acostament amb Ciutadans, el govern municipal ha ajornat la sessió i enceta una nova ronda de contactes

1-XII-2015.- La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca ha adreçat una carta a l’alcaldessa per retreure-li que no fa prou per aplicar la llei que permet sancionar les entitats financeres que tenen pisos buits. Colau diu que s’hi estan deixant la pell i que han de complir els terminis que marca la llei ( Nota.- Mi opinión :”Una vez me habéis ayudado a conseguir el poder, ¿para qué os necesito, desgraciados?”)

http://bcove.me/ykrno34l

1-XII-2015.- Cómo sacar magnífico partido a unos pocos votantes o “Y al día siguiente, San Esteban, de Quim Monzó”

No añadan a las gansadas de Colau lo del solsticio de invierno, porque esto no lo es.

He oído a personas que afirman que este año el Ayuntamiento de Barcelona ha decidido celebrar el solsticio de invierno y no Navidad. A partir de ahí, la caballería por encima. Que en la web del Ayuntamiento hablen de los solsticios de invierno me parece bien, porque hay muchos que no saben qué relación tiene este momento clave del año con Navidad, y quizá ya es hora de que vean qué liga una cosa con otra. Pero no es verdad que la explicación del solsticio haya borrado del consistorio las referencias a Navidad, como dicen algunos medios de comunicación. Si pasean por su página oficial, la palabra Navidad aparece constantemente: “Hola, Navidad”; “Hoy empieza Navidad”; “Actividades de Navidad”; “Navidad en la plaza Catalunya”; “Navidad en los distritos”; “Navidad en los museos”; “Navidad en los mercados”; “Hola, lucecitas de Navidad” (tela…)… Si con las referencias a Navidad no les basta, pueden sumergirse en su promoción de los Reyes Magos.

Francamente, me parece mesurado, como me pareció mesurado que la alcaldesa no fuese a la misa de las fiestas de la Mercè. Igual que hay quienes dicen que no hay que mezclar fútbol y política, mezclar política y religión nos ha llevado a lo largo de la historia a pozos nefastos. Quizá porque mi fe en seres imaginarios es del todo inexistente, creo que es ideal que ambas cosas se mantengan tan alejadas como sea posible.

Colau ha implantado unas cuantas prácticas vergonzosas. La defensa de los delincuentes que se cuelan en el metro con total impunidad y con la bendición expresa de la municipalidad. O la escandalosa permisividad con los manteros, por ejemplo, que es un insulto a la ciudadanía y a los tenderos a los que, en cambio, no les perdonan ni un atraso a la hora de pagar impuestos. Podríamos mencionar unas cuantas burradas más, pero no añadan la del solsticio de invierno, por favor, porque esta está cogida con pinzas. ¿Quieren una auténtica estupidez en este terreno? La que hay ahora mismo en una escuela de Rozzano, en Italia, en la provincia de Milán. El director, un señor llamado Marco Parma, ha decidido suprimir las fiestas navideñas que celebraban cada año para –agárrense– “favorecer la integración y no ofender a los alumnos de otras culturas”. La polémica generada es de tal magnitud que Parma ya ha dimitido. La escuela se llama Garofani, da clases de primaria y secundaria y el 20% de los alumnos son de origen extranjero. Por este motivo, al director no se le ocurrió nada mejor que suprimir el belén que montaban cada ­diciembre y cancelar el concierto de Navidad.

La decisión ha provocado críticas de la alcaldesa de Rozzano, de la ministra italiana de Educación y de Mateo Renzi, gran amigo de Pep Guardiola y primer ministro del país (o viceversa). Pero por encima de las condenas de esas autoridades están las de los padres de los alumnos, que son los que denunciaron los hechos, entre ellos algunos musulmanes que no entienden cómo se puede llegar a ser tan papanatas.

16-09-2015.- La Guardia Urbana tendrá nuevas órdenes para el ‘top manta’
El Ayuntamiento de Barcelona ultima un nuevo protocolo policial de abordaje de la venta ambulante ilegal en las calles

Colau-topmanta

La dirección de la Guardia Urbana de Barcelona ultima un nuevo protocolo de actuación policial de abordaje de la venta ilegal en la calle después de que este verano resultaran heridos 15 miembros del cuerpo en enfrentamientos con manteros. El anuncio lo hizo el comisionado de Seguridad del Ayuntamiento de Barcelona, Amadeu Recasens, en el marco de la comisión paritaria de seguimiento de la Guardia Urbana, ante los representantes de los tres sindicatos representativos dentro de la policía local barcelonesa.
La reunión de la citada comisión de seguimiento fue solicitada por los sindicatos Sapol, UGT y CC.OO. el pasado 17 de agosto y hasta ayer no se celebró. En ese encuentro, según fuentes conocedoras del contenido de la reunión, los sindicatos felicitaron a CiU, ERC, Ciutadans y PP por el apoyo explícito que han dado a los agentes de la Guardia Urbana y lamentaron que la formación de la alcaldesa, Ada Colau, no lo hubiera hecho todavía. “Estamos dolidos”, dijo un representante de la parte sindical.
Al encuentro, además de Amadeu Recasens, que compareció porque lo pidieron los sindicatos ya que él no es miembro de la comisión, acudieron por el lado del Ayuntamiento el gerente de la Guardia Urbana, Jordi Samsó, y el intendentes mayor jefe, Evelio Vázquez. Según fuentes municipales, el nuevo protocolo será, en realidad, “una actualización del orden de servicio actual”.
La dirección de la Guardia Urbana de Barcelona se ha comprometido a presentar el proyecto de protocolo a los representantes sindicales antes de que se aplique para que hagan las sugerencias y aportaciones necesarias.

8-9-2015.- Vergüenza, Colau, de Pilar Rahola.- ¿Qué habría pasado si en las municipales la señora Colau hubiera avisado de que dejaría la capital de Catalunya fuera de la gran red de municipios por la independencia, en este momento clave de la historia?
Es cierto que se trata de una ucronía, pero es evidente que los resultados habrían sido más escasos. Fue justamente la calculada ambigüedad en la cuestión nacional la que hizo proyectar la idea de que esta opción era “fuerte” en el terreno social y adecuadamente comprometida en el terreno nacional. Es decir que, pasara lo que pasara en otros temas, estarían donde se suponía a la hora del debate soberanista.
Es cierto que los que conocían bien el percal sabían que era gente más próxima al internacionalismo en bicicleta que al compromiso catalán. Es decir, eran los hijos revolucionarios de aquella izquierda histórica que había sentido ascos por la broma catalana, porque la consideraba pequeñoburguesa. Y si ahora coqueteaban con el derecho a decidir era porque quedaba mal negar un derecho tan básico. Pero a la que han llegado a la poltrona, han perdido los complejos y raudos han abandonado el movimiento ciudadano más importante de Catalunya. ¡Quién nos iba a decir que sería la señora Colau quien resucitaría a la puta y la Ramoneta pujoliana, con permiso de los restos del naufragio de Unió.
Más allá de la retórica que lanzarán para demostrar que hay motivos para su calculada decisión, lo cierto es que gracias a su partido -o movimiento, o asamblea, o patio de vecinos, o comoquiera que se llame en el diccionario alternativo-, a Rajoy le acaban de enviar un precioso e inesperado regalo desde Barcelona. Y no hay mucho más, porque el resultado final de sus votos es lo que es: el impedimento para que la capital lidere la AMI.
Cuatro comentarios para que caigan los disfraces. Primera joya: los que dicen querer cambiarlo todo y dar la voz “al pueblo” obligan al voto de partido, no dan libertad de opción y no permiten que algunos de la candidatura voten a favor. ¡Viva el comisariado político! Segunda joya: se preocupan de la “lectura ideológica” que se haría si hubieran votado a favor, pero no les importa la lectura que se hace ahora que le regalan Barcelona a peperos y ciudadanos. ¡Viva Poncio Pilato! Tercera joya: dicen querer cambiar el paradigma político, pero ponen palos en las ruedas del proceso catalán más valiente de los últimos siglos, el único que puede cambiar la historia. ¡Viva la coherencia! Y finalmente, aseguran ser los honestos y los transparentes, pero han jugado a esconder el huevo a la ciudadanía con un tema de enorme importancia. Es decir, han estafado a la gente. ¡Viva, pues, la verdad! Todo lo que sospechábamos, pero no osábamos dar por bueno: que serán precisamente aquellos que dicen ser la “nueva política”, los que harán lo indecible para apuntalar y consolidar al viejo régimen. Patético.

7-9-2015.- Pilar Rahola: “Colau, quin regal a Rajoy avui, t’enviarà petonets!”

Pilar Rahola ha explicat que encara no s’ha apuntat a la Via Lliure de divendres, però que hi anirà amb una colla d’amics

“Aquí hi ha una gran xarxa transversal de persones que s’han vist abocades a un procés de plebiscitàries”, ha dit. I ha afegit: “Tenim un procés que tindrà totes les garanties democràtiques.” Tanmateix, ha deixat clar que, “si les forces que volen la ruptura no tenen la majoria abasoluta, el procés queda derrotat”.

Rahola ha parlat del fet que Ada Colau ha impedit l’adhesió de Barcelona a l’AMI: “Una formació que parla de nova política no permet la llibertat de vot. Són els alternatius, però no donen dret a vot, apuntalen el vell règim.”

6-0-2015.- Manteros, de Pilar Rahola.
Lo contrario a la libertad es la falta de regulación de la libertad.
Hay una gran diferencia entre una sociedad de libertades acotada por leyes consensuadas, y una sociedad sin acotación. La primera es un proyecto de civilización. La segunda, es el sinónimo de la jungla. La irresponsable idea de que la libertad no tiene límites es un rutilante eslógan del Mayo del 68 -cuya revisión, por cierto, descubre tintes retrógrados-, pero es un pésimo lema para construir una sociedad justa.
A diferencia de la idea flower-power que cree que la libertad se fundamenta en el verbo permitir, lo cierto es que se construye al compás del verbo prohibir, porque es lo que no se puede hacer lo que garantiza el amplio territorio donde actuamos como seres libres. Para decirlo en bíblico, el “no matarás” o el “no robarás” de las tablas de la Ley es la base de la civilización moderna, y su contrario es el caos.
Todo lo dicho viene a cuento del discurso buenista que impera en los rincones alternativos, cuya actual capacidad de gestión ha elevado al cuadrado la preocupación que genera. El discurso en cuestión se basa en un ­doble principio tan populachero como harto naif. Por un lado, la idea de que todo lo que se enfrenta a las normas establecidas es bueno por definición, amparados en la aversión que sienten por la idea de autoridad. Desde esta concepción, fenómenos como el de los manteros son vistos como simpáticos yupiyaya porque son pobres, son del tercer mundo y se cargan las leyes del mercado. El pequeño matiz de los mafietas organizados que los movilizan parece que no tiene importancia. Sin embargo, enviar el mensaje que todo vale en la calle, que no importa pagar impuestos, ni cumplir leyes -leyes democráticas que hemos votado-, y que esa es la forma de resolver los problemas de personas desestructuradas, es letal para la convivencia y para la solidez de la democracia. Además, hace un daño severo a quienes, con mucho esfuerzo, cumplen con las leyes.
Y si los que están en el lado de la subversión resultan los simpáticos del cuento alternativo, los que llevan uniforme son los ogros. En este sentido, el daño que está haciendo el actual Consistorio barcelonés a la credibilidad de la guardia urbana, es enorme, además de crear un gran desconcierto en el cuerpo. Da la impresión que han vuelto los tiempos nefastos de los Sauras y compañía, cuando el desprestigio de los Mossos se gestaba en los despachos de la propia conselleria. Algo parecido está pasando estos días, con una guardia urbana en el córner de la sospecha y abandonada a su suerte. ¿Cómo se puede garantizar la seguridad de una ciudad, si la propia administración desacredita al cuerpo? ¿Y con qué moral van a recorrer las calles? Por sumar, cabe sumar la indiferencia de la oposición, especialmente la progre, que calla, otorga y está en permanente siesta. Todo junto, de momento, un desastre

4-9-2015.- Malas imitaciones, de Màrius Carol
El negocio de las falsificaciones es un mercado que mueve 200.000 millones de euros. En España se calcula que cinco millones de personas adquieren productos de imitación, lo que representa mil millones en dinero negro. El 70% de los artículos fraudulentos procede de China. Cada día llegan a Barcelona decenas de contenedores con falsificaciones. Este descomunal negocio, del que sólo percibimos el colectivo más frágil -el de los manteros-, está constituido por una estructura piramidal, con mafias locales e internacionales perfectamente organizadas.
La capital catalana se ha convertido este verano en un zoco a cielo abierto. Lo que era una cuestión residual ha pasado a ser un problema en aumento. El territorio de los manteros se limitaba a los aledaños del puerto, pero ahora se ha extendido por la Rambla y el paseo de Gràcia, no únicamente en la superficie, sino también en sus subterráneos. El fenómeno de los vendedores ambulantes de imitaciones estaba prácticamente erradicado. En ciudades como París o Londres, con más turismo que en Barcelona, es casi imposible toparse con ellos. En la capital francesa, por ejemplo, se persigue a los manteros, que son sancionados con penas de prisión, pero también a los compradores, que son fuertemente multados. La industria del lujo supone más del 3% del PIB en Francia y crea decenas de miles de puestos de trabajo.
En España, la distribución y venta de falsificaciones está tipificada en el Código Penal. El nuevo Consistorio ha disminuido la presión sobre los manteros y el asunto se le ha ido de las manos. Ayer hubo enfrentamientos a pedradas con la Guardia Urbana en el centro de Barcelona, y cuatro agentes y una viandante resultaron heridos. Las buenas intenciones de la alcaldesa son poco remedio para este trastorno. Los manteros viven una situación cercana al esclavismo, mientras el Consistorio se lo mira como si asistiera a una añeja película del neorrealismo italiano.

29-8-2015.- ¿Ada Colau, el verdadero ombligo del Universo?: propone formar una red de ciudades refugio para los imigrantes sirios. ¿ Sr. Trías, verdad que usted nunca imaginó que como alcalde de Barcelona pudiera hacer tantas cosas?http://hemeroteca.lavanguardia.com/dynamic/preview/95706313/pdf.html

Colau-manta-ad

26-8-2015.- La difícil relación de la Sra. Colau con la Guardia Urbana y los manteros

Manteros y Guardia Urbana juegan en la noche barcelonesa al gato y al ratón. No se trata de un número reducido de agentes. Según publicamos hoy en la sección Vivir, la noche del lunes todos los agentes municipales que hacían horas extras estaban dedicados a este menester. Tamaño despliegue invita a pensar que el problema está en vías de solución. Pero no es así. El mandato de la Guardia Urbana consiste, básicamente, en evitar enfrentamientos. Y, mientras se sigue este ­criterio, se dispara el número de manteros en las calles de Barcelona.

Una Guardia Urbana que se limite, en demasiados casos, a pedir a los manteros que cambien la ubicación de su puesto, que sea testigo de esta breve mudanza, y al cabo de un rato los desaloje de su nuevo emplazamiento y asista a su regreso al anterior no es una Guardia Urbana que esté cumpliendo su labor de modo adecuado. Carece de sentido pretender que un problema deja de serlo cuando entra en fase ambulatoria. La Guardia Urbana no debe contribuir a esta hipocresía. Ante cualquier problema -y el de los manteros es uno de los que afrontan a diario-, deben recibir las directrices de actuación encaminadas a darle solución.

Hay que establecer otro modelo de relación entre los manteros y la ciudad. Las opciones son varias. Puede perseguirse de modo generalizado su presencia, y por tanto la venta ilegal de productos pirata, como se ha hecho hasta ahora, de acuerdo con la ley. No se trataría de criminalizar su actividad. Se trataría, lisa y llanamente, de aplicar la ley. Pero no es esta la única opción. Se podrían también habilitar para los manteros, si así se considerara conveniente, espacios acotados en los que una parte de ellos pudieran ejercer su actividad, observando las condiciones de la venta ambulante regularizada. A poder ser, lejos de las grandes vías, en las que se supone que una ciudad debe ofrecer lo mejor de sí misma; donde buena parte de los comerciantes querrían operar y no operan. Y se podría, como dice el Ayuntamiento, por ahora sin mayor concreción, dar con otra ocupación para los manteros. Pero lo que no es opción en ningún caso es dejar las cosas como están.

Hallar la mejor solución a la actual proliferación de manteros compete a quienes han asumido responsabilidades de gobierno en las administraciones públicas. Y vamos a insistir en que no es la mejor solución permitir que todo siga como en los últimos tiempos. La situación dista ahora de ser satisfactoria, y si se deja la iniciativa a los manteros, sin cortapisas efectivas, su tendencia será a la expansión, como siempre que se relajan los controles. Esta no sería una buena solución. Ni siquiera apoyándola en argumentos sociales o humanitarios. Quienes se ven obligados a trabajar como manteros merecen una vida digna y un futuro mejor. Como el resto de los ciudadanos, a los que una situación de precariedad no exime del cumplimiento de la ley.

La ciudad -lo hemos dicho en anteriores ocasiones- es el lugar del conflicto, pero también de la convivencia. No hay convivencia sin normas. Y no hay normas aceptables cuando no son de general aplicación; cuando se considera que un determinado colectivo social, sea cual sea el motivo, tiene manga ancha, mientras el resto debe aceptar esas normas sin chistar. Erradicar por completo a los manteros quizás no sea posible. Pero controlar su actividad y ponerle límite es una obligación de quienes poseen la representación popular.

 

 

 

 

0 comments

Deja un comentario